Distributed Order Management System Easy DOM optimizira pošiljke
Zahtevajte demo

Distributed Order Management (DOM)

Easy DOM

Integrirajte in centralizirajte dodeljevanje naročil s programsko opremo Easy DOM, ki optimizira izbiro odpremnih mest na podlagi večkanalnih strategij organizacije naročil, ki povečujejo učinkovitost in donosnost za preoblikovanje vaše dobavne verige.

Programska rešitev, ki poenoti dobavno verigo za prilagodljivo, inteligentno, vsekanalno organizacijo naročil

Sistem za upravljanje distribucijskih naročil Easy DOM je sistem za upravljanje distribucijskih naročil, nameščen v oblaku, ki optimizira izbiro lokacij za izpolnitev naročil v mreži skladišč in distribucijskih centrov. To počne na podlagi razpoložljivosti zalog in vrste pravil prednostnega razvrščanja, prilagojenih poslovnemu modelu podjetja. Da bi to dosegli, sistem integrira in sinhronizira različne akterje dobavne verige, vključno s skladišči, trgovinami, operaterji 3PL in prevozniki ter programsko opremo ERP, tržišči in klicnimi centri. Easy DOM je vsestranska in robustna programska oprema, ki ponuja popolno rešitev za izzive vsekanalne maloprodaje. Zagotavlja popolno preglednost nad inventarjem in omogoča bolj prilagodljivo organizacijo naročil, da se izpolnijo naraščajoča pričakovanja potrošnikov, kot je možnost dostopa do različnih prodajnih kanalov in možnosti dostave (od dostave na dom do prevzema v trgovini). S široko paleto funkcij, zasnovanih za optimizacijo dodeljevanja naročil in ponujanjem edinstvenih izkušenj strank, Easy DOM pomaga povečati operativno učinkovitost in dobičkonosnost.

  • Optimizirano usmerjanje naročil

    Naročila se samodejno dodelijo idealnim odpremnim lokacijam glede na zaloge in delovno zmogljivost vsakega centra ter vnaprej nastavljena pravila prednostnega razvrščanja (npr. prednost naročila, stroški pošiljanja in čas dostave). Postopek organizacije je prilagojen zahtevam poslovnega modela, da se čim bolj zmanjšajo stroški in povečajo koristi.

  • Preglednost globalnega inventarja

    Združeni in razčlenjeni pogledi ravni zalog za vsak izdelek zagotavljajo dinamičen, medsebojno povezan pregled razpoložljivosti inventarja in pretoka zalog v celotni dobavni verigi v realnem času.

  • Največje zadovoljstvo strank

    Pametna organizacija naročil pomaga zagotoviti nakupovalne izkušnje, ki izpolnjujejo zahteve strank in spodbujajo prodajo, saj zagotavljajo izpolnitev obveznosti dostave s hitrimi, pravočasnimi in nemotenimi pošiljkami. Funkcije, usmerjene v skrb za stranke in podporo, krepijo zvestobo strank, saj omogočajo sledenje statusu naročil ter boljše upravljanje sprememb in incidentov.

  • Večnivojska in vsekanalna integracija

    Konsolidacija vseh ravni dobavne verige olajša upravljanje zapletenih scenarijev v podjetjih z razširjenimi distribucijskimi omrežji, ki vključujejo več prodajnih kanalov in odpremnih lokacij. Sistem se enostavno integrira z različnimi ERP, WMS in programsko opremo drugih proizvajalcev, da se zagotovi hitro izvajanje v vseh vrstah podjetij.

Programska oprema, zasnovana za brezhibno integracijo dobavne verige

Mecaluxov Distributed Order Management System je sestavljen iz nabora funkcij, ki medsebojno povezujejo in sinhronizirajo različna vozlišča dobavne verige, izboljšajo izpolnjevanje naročil in učinkovitost pošiljanja. Z več popolnoma nastavljivimi pravili poslovanja se ta sistem za upravljanje naročil prilagaja ciljem in potrebam vseh vrst podjetij.

Easy DOM Distributed Order Management System poenostavlja nadzor in upravljanje velikih dobavnih verig

Katalogi

Distributed Order Management (DOM)

Distributed Order Management (DOM)

Napredna programska oprema za upravljanje naročil za podjetja z več distribucijskimi centri

Prenesi

Kontaktirajte našega strokovnjaka

Pustite nam svoje podatke in eden od naših strokovnjakov vam bo pomagal

Po potrebi priložite in pošljite do 5 slik ali dokumentov (15 MB datotek).