Vključeni ostanemo še dolgo potem, ko je vaš sistem pripravljen in deluje. Ko stranka začne delati z našo programsko opremo, podjetje Mecalux ponuja stalne, celovite storitve vzdrževanja programske opreme.
-
Upravljanje licenc
Prejemajte posodobitve in popravke izdelkov. Podjetje Mecalux vlaga veliko svojih poslovnih virov v izboljšanje in nenehen razvoj svojih programskih rešitev, ki jih prenaša na svoje stranke.
-
Oddaljena podpora
Uživajte v podpori naše ekipe. Izbirajte med možnostmi, kot so: Pomoč od ponedeljka do petka od 8.00 do 18.00 ure; obsežnejši paket neprekinjene oskrbe strank 365 dni v letu. Vsaka stranka z aktivno licenco se lahko prijavi za našo storitev oddaljene podpore.
-
Spremljanje sistema
Oddaljena podpora vključuje tudi proaktivno spremljanje prek orodja Easy Monitor, ki redno preverja, ali vsi kritični vidiki vašega obrata delujejo brezhibno.